Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła?

                                              

Zamówienia przyjmujemy również mailowo i telefonicznie biuro@diagovet.pl, 607 127 498

Jeżeli chcesz dołączyć do grona naszych Dostawców lub zaproponować nam swoje usługi wyślij wiadomość na zakup@diagovet.pl

Obecnie nie prowadzimy rekrutacji, ale jeżeli chcesz zostawić nam swoje CV wyślij nam wiadomość na kariera@diagovet.pl

 

diagovet

Godziny pracy:

Poniedziałek-piątek 8:00 – 16:00

Zamówienia na WWW

24h/7

Obowiązek informacyjny

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Diagovet sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku (dalej również jako ,,Administrator” lub ,,Spółka”), ul. Gen. W. Andersa 38A (15-113 Białystok), dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000431765, numer NIP 5423384370, REGON 384882940.

2. Jak się z nami skontaktować?

Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem  admin@diagovet.pl lub telefonicznie pod numerem tel. (85) 874 69 28.

3. Jakie dane przetwarzamy?

Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe w szczególności w następującym zakresie:  imiona, nazwiska, nazwy firm, dane adresowe, dane kontaktowe, nr NIP, nr REGON, nr rachunku bankowego oraz inne dane niezbędne do realizacji celów, o których mowa w punkcie 4.

4. W jakim celu przetwarzamy dane?

Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe – w zależności od rodzaju współpracy – w  jednym lub kilku spośród wymienionych celów:

  • w celu zawarcia oraz wykonania umowy (w tym nawiązania kontaktu przed zawarciem umowy lub w trakcie jej wykonywania, wymiany korespondencji, kontroli należytego wykonywania umowy, oraz jej rozliczenia);
  • w celu wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności gromadzenia i przechowywania dowodów księgowych oraz dokumentacji podatkowej na podstawie ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowych;
  • do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Interesy, o których wyżej mowa obejmują możliwości dochodzenia roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, rozpatrywania reklamacji lub skarg powstałych w związku z prowadzoną współpracą, a także możliwość podejmowania działań marketingowych

5. Na jakiej podstawie przetwarzamy dane?

Administrator może przetwarzać Państwa dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) oraz f) RODO czyli rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także przepisów ustaw szczegółowych, np. ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Przetwarzanie określonych danych może wynikać z przepisów prawa lub przyjętych przez Administratora wymogów umownych. Ewentualny brak podania danych w wymaganym zakresie mógłby uniemożliwić nawiązanie oraz prowadzenie współpracy.

6. Jakie uprawnienia przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych?

W związku z przetwarzaniem danych osobowych mają Państwo prawo do:

  • dostępu do danych,
  • sprostowania danych,
  • ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, który byłby przez Państwa kwestionowany),
  • usunięcia danych, w wypadkach określonych w art. 17 RODO,
  • przenoszenia danych, w przypadkach określonych w art. 20 RODO.

W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania danych przez Administratora przysługuje  Państwu uprawnienie do wniesienia skargi do właściwego organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jeżeli podstawę przetwarzania Państwa danych stanowi wyrażona przez Państwa zgoda, mają  Państwo prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Ewentualne cofnięcie zgody nie wpływa na  zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Wskazane uprawnienia związane z przetwarzaniem danych przez Spółkę można realizować:

  • listownie na adres Administratora: Diagovet sp. z o.o., ul. Gen. W. Andersa 38A, 15-113 Białystok, lub
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres admin@diagovet.pl.

7. Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów, dla potrzeb  których są one przetwarzane. Np. w przypadku danych przetwarzanych w celu zawarcia lub realizacji umowy są one przechowywane do momentu wygaśnięcia lub przedawnienia wynikających z niej   roszczeń, a po upływie tego terminu mogą być one przechowywane przez okres niezbędny do  wypełnienia obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, wynikających z obowiązujących przepisów, np. podatkowych lub rachunkowych.

8. Komu możemy udostępnić Państwa dane?

Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom powiązanym z Administratorem, np. spółkom zależnym, podmiotom współpracującym z Administratorem, np. świadczącym na rzecz  Administratora pomoc prawną, usługi pocztowe, usługi IT, rachunkowe, płatnicze, agencyjne, itp. Dane w określonym zakresie mogą nadto zostać udostępnione organom i instytucjom, które są uprawnione do dostępu do danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

9. W jaki sposób Administrator pozyskał Państwa dane?

Administrator uzyskał Państwa dane bezpośrednio od Państwa lub w sposób pośredni, od podmiotów,  na rzecz lub w imieniu których Państwo działają, m.in. Państwa pracodawców, osób, których pozostają Państwo reprezentantami lub przedstawicielami, czy też innych podmiotów przekazujących Administratorowi Państwa dane w ramach realizowanej współpracy. Państwa dane osobowe mogą nadto pochodzić z publicznie dostępnych rejestrów.

10. Czy Państwa dane mogą zostać wykorzystane do podejmowania względem Państwa zautomatyzowanych decyzji?

Państwa dane nie będą podlegały przetwarzaniu umożliwiającemu podejmowanie względem Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowaniu. Przez profilowanie rozumie się dowolną formę zautomatyzowanego (dokonywanego za pomocą urządzeń technicznych) przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu tych danych, w szczególności, do analizy lub prognozy zachowań, preferencji lub zainteresowań.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl