Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła?

                                              

Zamówienia przyjmujemy również mailowo i telefonicznie biuro@diagovet.pl, 607 127 498

Jeżeli chcesz dołączyć do grona naszych Dostawców lub zaproponować nam swoje usługi wyślij wiadomość na zakup@diagovet.pl

Obecnie nie prowadzimy rekrutacji, ale jeżeli chcesz zostawić nam swoje CV wyślij nam wiadomość na kariera@diagovet.pl

 

diagovet

Godziny pracy:

Poniedziałek-piątek 8:00 – 16:00

Zamówienia na WWW

24h/7

Reklamacje

Wszystkie towary dostępne w ofercie sklepu internetowego diagovet.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią za wady. Część produktów może dodatkowo posiadać gwarancję producenta, jednak sklep nie udziela odrębnej gwarancji. Ewentualna gwarancja producenta nie wpływa na uprawnienia wynikające z rękojmi za wady.

Procedura reklamacyjna

  1. Sprawdzenie przesyłki. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia stanu odbieranej przesyłki w obecności dostawcy. W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, przesyłka może być sprawdzona dopiero po jej opłaceniu. Jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie „protokołu uszkodzeń” w momencie dostawy, w obecności dostawcy.

  2. Zgłoszenie reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej towaru należy:

    • Odesłać reklamowany produkt na adres wskazany przez Sprzedającego.

    • Dołączyć do przesyłki:

      • oryginalny dowód zakupu,

      • oryginalną gwarancję (jeśli była dołączona do produktu),

      • oryginalne opakowanie,

      • pisemne zgłoszenie reklamacyjne, przesłane także drogą mailową na adres biuro@diagovet.pl, zawierające dokładny opis reklamowanego towaru.

    • Produkt musi być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

  3. Rozpatrzenie reklamacji

    • Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

    • Odpowiedź zostanie przekazana Kupującemu w formie papierowej, na adres e-mail lub innym trwałym nośniku.

    • Sprzedający nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

W przypadku pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt mailowy: biuro@diagovet.pl.

Czas na zgłoszenie reklamacji związanej z błędami dotyczącymi towaru znajdującego się w przesyłce wynosi 72 godziny (3 dni robocze) od momentu jej otrzymania. Po upływie tego terminu, reklamacje nie będą rozpatrywane. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w momencie jej odbioru i niezwłoczne zgłoszenie ewentualnych nieprawidłowości na adres: biuro@diagovet.pl, telefonicznie u opiekuna w dziale sprzedaży lub wypełniając formularz.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl