
Wszystkie towary dostępne w ofercie sklepu internetowego diagovet.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią za wady. Część produktów może dodatkowo posiadać gwarancję producenta, jednak sklep nie udziela odrębnej gwarancji. Ewentualna gwarancja producenta nie wpływa na uprawnienia wynikające z rękojmi za wady.
Procedura reklamacyjna
-
Sprawdzenie przesyłki. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia stanu odbieranej przesyłki w obecności dostawcy. W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, przesyłka może być sprawdzona dopiero po jej opłaceniu. Jeśli przesyłka została uszkodzona w transporcie, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie „protokołu uszkodzeń” w momencie dostawy, w obecności dostawcy.
-
Zgłoszenie reklamacji. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej towaru należy:
-
Odesłać reklamowany produkt na adres wskazany przez Sprzedającego.
-
Dołączyć do przesyłki:
-
oryginalny dowód zakupu,
-
oryginalną gwarancję (jeśli była dołączona do produktu),
-
oryginalne opakowanie,
-
pisemne zgłoszenie reklamacyjne, przesłane także drogą mailową na adres biuro@diagovet.pl, zawierające dokładny opis reklamowanego towaru.
-
-
Produkt musi być odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.
-
-
Rozpatrzenie reklamacji
-
Sprzedający zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
-
Odpowiedź zostanie przekazana Kupującemu w formie papierowej, na adres e-mail lub innym trwałym nośniku.
-
Sprzedający nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
-
W przypadku pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt mailowy: biuro@diagovet.pl.
Czas na zgłoszenie reklamacji związanej z błędami dotyczącymi towaru znajdującego się w przesyłce wynosi 72 godziny (3 dni robocze) od momentu jej otrzymania. Po upływie tego terminu, reklamacje nie będą rozpatrywane. Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w momencie jej odbioru i niezwłoczne zgłoszenie ewentualnych nieprawidłowości na adres: biuro@diagovet.pl, telefonicznie u opiekuna w dziale sprzedaży lub wypełniając formularz.